Specjalista ds. informatyki w Biurze ds. nauczania zdalnego
Oferta pracy na stanowisko –
Specjalista ds. informatyki w Biurze ds. nauczania zdalnego
- pełny wymiar czasu pracy
- podstawowy system czasu pracy
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- CV i list motywacyjny;
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
- w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie (kopie).
Do głównych zadań będzie należało:
- wsparcie techniczne i sprzętowe dla wykładowców przy realizacji zajęć on-line, w tym dbanie o dostępność i prawidłowe działanie sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć zdalnych (np. kamer, mikrofonów, oprogramowania).
- pomoc wykładowcom w przygotowaniu materiałów online, kursów offline oraz w opracowaniu kursów e-learningowych
- nagrywanie kursów offline do zamieszczania na platformie,
- współpraca z kadrą zarządzającą instytutów i pracownikami Działu Organizacji Kształcenia w związku z tworzeniem harmonogramu zajęć zdalnych na poszczególnych kierunkach,
- archiwizowanie kursów e-learningowych i materiałów opracowanych,
- zamieszczanie nagranych wykładów online oraz kursów e-learningowych i materiałów na platformach,
- przeprowadzenie instruktażu z wykorzystywania sprzętu do realizacji zajęć zdalnych,
- kontrola realizacji zajęć zdalnych – w zakresie terminowości odbywania zajęć, zaangażowania wykładowcy w proces tworzenia kontentów e-learningowych, sprawozdawczość,
- wsparcie w zakresie przeprowadzania egzaminów i zaliczeń w formie zdalne,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe techniczne z obszaru IT lub pokrewnego,
- min. 2-letnie doświadczenie w zakresie wykorzystywania i administrowania systemów elearningowych, w zakresie obróbki materiałów multimedialnych, przygotowywania aktywnych elementów e-learningu,
- sprawnie poruszanie się w cyfrowym środowisku platform edukacyjnych (tj. Moodle, Testportal, EduPortal) jako narzędzi integrujących informacje o prowadzonych zajęciach oraz bezpiecznej publikacji materiałów edukacyjnych, zbierania prac studentów, przeprowadzania testów, komunikacji w ramach forum i.in.
- wysokie kompetencje w zakresie przygotowania i publikowania dokumentów multimedialnych spełniających zasady i wymogi dostępności cyfrowej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej (m.in. wyposażanie materiałów w transkrypcję).
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność konfigurowania i wspierania użytkowników w obsłudze narzędzi wideokonferencyjnych typu MS Teams, Zoom, Google Meet,
- umiejętność dokonywania szybkiej diagnozy i rozwiązywania typowych problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników (np. problemy z logowaniem, dostępem do kursów, działaniem mikrofonu).
- umiejętność jasnego przekazywania informacji i chęć niesienia pomocy,
- cierpliwość i empatia w kontakcie z osobami o niższym poziomie zaawansowania technologicznego,
- bardzo dobra organizacja pracy i terminowość w związku z zarządzaniem wieloma zgłoszeniami i zadaniami jednocześnie, często pod presją terminów sesji egzaminacyjnych czy rozpoczęcia semestru,
- samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań,
- skrupulatność i dokładność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- odporność na stres,
- wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
- pracę w przyjaznym, kreatywnym zespole,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- dostęp do nowoczesnych narzędzi i szkoleń,
- pakiet świadczeń socjalnych
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 31, Pałac Lubomirskich).
- Termin składania dokumentów: do dnia 16.12.2025 r. (do godz. 15.00).
O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu. - Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
nie podlegają rozpatrzeniu. - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. - Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.