Główny Specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu
ul. Książąt Lubomirskich 6
37-700 Przemyśl
tel. 16 73 55 102
więcej informacji:
tel. 16 73 55 115 lub kadry@pansp.pl

Stanowisko: główny specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury

Wymagane dokumenty:

kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
• CV i list motywacyjny;
• dyplom ukończenia studiów wyższych (kopia);
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „
wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Państwową Akademię Nauk Stosowanych z siedzibą w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy, w celu uczestnictwa w procesie rekrutacji na stanowisko: główny specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury , w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w art. 221 § 1 i  Kodeksu pracy”.

inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie i wiedzę

Do głównych zadań będzie należało:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych uczelni w oparciu o program finansowo-księgowy OPTIMA, w tym księgowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży i wyciągów bankowych;
  • prowadzenie ewidencji kosztów w układzie rodzajowym i ich analiza;
  • prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków;
  • sporządzanie rejestru zakupu dla potrzeb VAT;
  • przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych;
  • weryfikacja raportów bankowych i kasowych;
  • współpraca z Działem Kadr i Płac w zakresie księgowania wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS i ich okresowa kontrola;
  • sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności i zobowiązań Uczelni;
  • powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów;
  • sporządzanie okresowych sprawozdań z operacji finansowych;
  • uczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych dla Uczelni;
  • uczestniczenie przy opracowywaniu zasad regulujących rachunkowość Uczelni;
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych zgodnie z właściwością komórki finansowo-księgowej;
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych;
  • współpraca przy opracowaniu miesięcznych raportów z kontroli w Dziale Kwestury.
  • zastępowanie Kwestora w trakcie jego nieobecności .

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w zakresie rachunkowości i finansów ,
  • co najmniej 5 letni staż pracy w obszarze finansów i rachunkowości;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • znajomość Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
  • praktyczna znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz przepisów podatkowych;
  • doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność;

 

Mile widziane:

obsługa systemu Optima ERP.

Wymagania dodatkowe:

  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność komunikacji i współpracy;
  • zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • pracę od poniedziałku do piątku od 7.30 do 15.30;
  • pakiet świadczeń socjalnych.
  1. Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 32, Pałac Lubomirskich).

  2. Termin składania dokumentów: do dnia 19.05.2025 r. (do godz. 15.00).
    O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.

  3. Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
    nie podlegają rozpatrzeniu.

  4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
    oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

  5. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.



Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine