KORONAWIRUS – FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
31 marca 2020
Poniżej znajdują się najczęstsze pytania i odpowiedzi dotyczące spraw studenckich, które budzą Wasze wątpliwości w związku z zaistniałą sytuacją. Prosimy o zastosowanie się do komunikatów oraz śledzenie informacji na bieżąco.
Pytania możecie zadawać na Fanpage’u PANS na Facebooku (https://www.facebook.com/pwsw.przemysl/).
Czy sekretariaty będą otwarte?
Sekretariaty mogą pracować w zmienionych godzinach i w okrojonym składzie. Dlatego zachęcamy do kontaktu i załatwiania spraw studenckich mailowo lub telefonicznie: https://pansp.pl/pl/organizacja-pracy-sekretariatow-pwsw-w-przemyslu-na-czas-zawieszenia-zajec/
W jaki sposób mam podbić legitymację studencką?
Zgodnie z zarządzeniem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego ważność legitymacji studenckich została przedłużona do 31 maja 2020 r.
Czy mogę nadal mieszkać w akademiku?
Tak, natomiast wstrzymuje się zakwaterowanie nowych osób w Domu Studenta. Wprowadzony został również zakaz odwiedzin przez gości zewnętrznych.
Czy biblioteka jest otwarta?
Biblioteka Uczelniana jest zamknięta.
Skąd mam czerpać informacje dotyczące uczelni w obliczu zagrożenia koronawirusem?
Bardzo prosimy o regularne sprawdzanie swojej poczty elektronicznej, platformy e-learningowej (http://moodle.pwsw.eu/moodle/) oraz śledzenie informacji zamieszczanych w głównym serwisie internetowym uczelni, na stronach instytutów, a także w mediach społecznościowych.