Referent ds. administracji w Dziale Organizacji i Promocji

 

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu

ul. Książąt Lubomirskich 6

37-700 Przemyśl

tel. 16 73 55 102

Oferta pracy na stanowisko – 
Referent ds. administracji w Dziale Organizacji i Promocji

                       – pełny wymiar czasu pracy

                                – podstawowy system czasu pracy

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • CV i list motywacyjny;   
  • dokument  potwierdzający wykształcenie (kopia);  
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie (kopie).

Opis stanowiska/Zakres obowiązków

Poszukujemy kreatywnej, komunikatywnej i samodzielnej osoby na ww. stanowisko, która będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Uczelni, prowadzenie działań promocyjnych oraz profesjonalną obsługę kanałów komunikacji online.

Do głównych zadań będzie należało: 

  • Prowadzenie i rozwój profili uczelni w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) – tworzenie treści (grafiki, filmiki, animacje, Reels, TikToki), montaż materiałów wideo, przygotowywanie projektów zgodnych z briefem oraz monitorowanie wizerunku uczelni i reagowanie na bieżące wydarzenia,
  • Projektowanie materiałów graficznych – tworzenie spójnych z identyfikacją wizualną uczelni projektów, logotypów, gadżetów oraz materiałów drukowanych 
    i cyfrowych,
  • Tworzenie treści i materiałów promocyjnych – opracowywanie tekstów promocyjnych i układów stron internetowych, przygotowywanie grafik i elementów interfejsów użytkownika (UI/UX),
  • Organizacja i realizacja wydarzeń promocyjnych – koordynacja wydarzeń uczelnianych, współpraca z partnerami i innymi działami Uczelni, dbałość o wizerunek uczelni podczas eventów, 
  • Analiza trendów i wsparcie administracyjne – poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych oraz prowadzenie bieżącej obsługi administracyjno-biurowej Działu Organizacji i Promocji.

 

Wymagania niezbędne:

  • swoboda w tworzeniu tekstów i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (tj. Word, Excel, PowerPoint),
  • obsługa programów graficznych w stopniu umożliwiającym ich swobodną obsługę, 
    w tym również umiejętność tworzenia grafik oraz filmów/rolek, edycja, retusz 
    i dopracowywanie zdjęć (np. w Canva, Adobe Photoshop, Illustrator),
  • umiejętność redagowania kreatywnych treści marketingowych, umiejętność pracy zespołowej i samodzielnego organizowania pracy własnej oraz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, 
  • szybkie pozyskiwanie i analiza informacji,
  • dyspozycyjność do pracy w godzinach odbywających się wydarzeń,
  • elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizowania kilku zadań równocześnie,
  • aktywne prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe mile widziane w dziedzinie marketing/dziennikarstwo/ komunikacja społeczna/projektowanie graficzne lub pokrewne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie),
  • zainteresowanie nowymi trendami w marketingu, w tym wykorzystaniem AI 
    w komunikacji i promocji,
  • umiejętność budowania partnerstwa, proponowania ulepszeń, dążenia do osiągania celów, oraz stałego doskonalenie się,
  • doświadczenie w tworzeniu treści graficznych lub na podobnym stanowisku (przedłożenie portfolio) .

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym, kreatywnym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i szkoleń,
  • pakiet świadczeń socjalnych 
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

 Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z  adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 25, Pałac Lubomirskich). 

 

  1. Termin składania dokumentów: do dnia 28.11.2025 r. (do godz. 15.00).
    O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.

 

  1. Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
    nie podlegają rozpatrzeniu.

 

  1. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
    oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

  1. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Skonwertowane do HTML za pomocą WordToHTML.net ter dokumentów dla systemu Windows

Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine