Referent ds. administracji w Dziale Organizacji i Promocji

 

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu

ul. Książąt Lubomirskich 6

37-700 Przemyśl

tel. 16 73 55 102

Oferta pracy na stanowisko – 
Referent ds. administracji w Dziale Organizacji i Promocji

                       – pełny wymiar czasu pracy

                                – podstawowy system czasu pracy

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • CV i list motywacyjny;   
  • dokument  potwierdzający wykształcenie (kopia);  
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
    w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie (kopie).

Opis stanowiska/Zakres obowiązków

Poszukujemy kreatywnej, komunikatywnej i samodzielnej osoby na ww. stanowisko, która będzie odpowiedzialna za budowanie pozytywnego wizerunku Uczelni, prowadzenie działań promocyjnych oraz profesjonalną obsługę kanałów komunikacji online.

Do głównych zadań będzie należało: 

  • Prowadzenie i rozwój profili uczelni w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok) – tworzenie treści (grafiki, filmiki, animacje, Reels, TikToki), montaż materiałów wideo, przygotowywanie projektów zgodnych z briefem oraz monitorowanie wizerunku uczelni i reagowanie na bieżące wydarzenia,
  • Projektowanie materiałów graficznych – tworzenie spójnych z identyfikacją wizualną uczelni projektów, logotypów, gadżetów oraz materiałów drukowanych 
    i cyfrowych,
  • Tworzenie treści i materiałów promocyjnych – opracowywanie tekstów promocyjnych i układów stron internetowych, przygotowywanie grafik i elementów interfejsów użytkownika (UI/UX),
  • Organizacja i realizacja wydarzeń promocyjnych – koordynacja wydarzeń uczelnianych, współpraca z partnerami i innymi działami Uczelni, dbałość o wizerunek uczelni podczas eventów, 
  • Analiza trendów i wsparcie administracyjne – poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań promocyjnych oraz prowadzenie bieżącej obsługi administracyjno-biurowej Działu Organizacji i Promocji.

 

Wymagania niezbędne:

  • swoboda w tworzeniu tekstów i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (tj. Word, Excel, PowerPoint),
  • obsługa programów graficznych w stopniu umożliwiającym ich swobodną obsługę, 
    w tym również umiejętność tworzenia grafik oraz filmów/rolek, edycja, retusz 
    i dopracowywanie zdjęć (np. w Canva, Adobe Photoshop, Illustrator),
  • umiejętność redagowania kreatywnych treści marketingowych, umiejętność pracy zespołowej i samodzielnego organizowania pracy własnej oraz wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, 
  • szybkie pozyskiwanie i analiza informacji,
  • dyspozycyjność do pracy w godzinach odbywających się wydarzeń,
  • elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu oraz realizowania kilku zadań równocześnie,
  • aktywne prawo jazdy kat. B.

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe mile widziane w dziedzinie marketing/dziennikarstwo/ komunikacja społeczna/projektowanie graficzne lub pokrewne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie),
  • zainteresowanie nowymi trendami w marketingu, w tym wykorzystaniem AI 
    w komunikacji i promocji,
  • umiejętność budowania partnerstwa, proponowania ulepszeń, dążenia do osiągania celów, oraz stałego doskonalenie się,
  • doświadczenie w tworzeniu treści graficznych lub na podobnym stanowisku (przedłożenie portfolio) .

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym, kreatywnym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i szkoleń,
  • pakiet świadczeń socjalnych 
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

 Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z  adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 31, Pałac Lubomirskich). 

 

  1. Termin składania dokumentów: do dnia 28.11.2025 r. (do godz. 15.00).
    O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.

 

  1. Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
    nie podlegają rozpatrzeniu.

 

  1. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
    oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

  1. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine