Specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu

ul. Książąt Lubomirskich 6

37-700 Przemyśl

tel. 16 73 55 102

Oferta pracy na stanowisko – Specjalista ds. ekonomicznych

w Dziale Kwestury

– pełny wymiar czasu pracy

– podstawowy system czasu pracy

Wymagane dokumenty:

•    kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

•    CV i list motywacyjny;

•    dokument potwierdzający wykształcenie (kopia)

•    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;

•    inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie i wiedzę (certyfikaty ukończenia kursów w zakresie rachunkowości)

Do głównych zadań będzie należało:

•    prowadzenie ksiąg rachunkowych uczelni w oparciu o program finansowo-księgowy OPTIMA, w tym księgowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży i wyciągów bankowych;

•    prowadzenie ewidencji kosztów w układzie rodzajowym i ich analiza;

•    prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków;

•    sporządzanie rejestru zakupu dla potrzeb VAT;

•     przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych;

•    weryfikacja raportów bankowych i kasowych;

•    sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności i zobowiązań  Uczelni;

•    powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów;

Wymagania niezbędne:

•    wykształcenie średnie i co najmniej 8 letni staż pracy w obszarze finansów lub rachunkowości;

•    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

•    znajomość Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych;

•    znajomość Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;

•    praktyczna znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz przepisów podatkowych;

•    doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych;

•    umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność.

Wymagania dodatkowe:

•    obsługa systemu Optima ERP;

•    odpowiedzialność za powierzone zadania;

•    umiejętność pracy pod presją czasu;

•    umiejętność komunikacji i współpracy;

•    zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

Oferujemy:

•    stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

•    możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji;

•    pakiet świadczeń socjalnych.

1.    Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 31, Pałac Lubomirskich).

2.    Termin składania dokumentów: do dnia 14 listopada 2025 r. (do godz. 15.00).

O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.

3.    Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie

nie podlegają rozpatrzeniu.

4.    Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami

oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

5.    Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine