Specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury

Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu

ul. Książąt Lubomirskich 6

37-700 Przemyśl

tel. 16 73 55 102

Oferta pracy na stanowisko – Specjalista ds. ekonomicznych

w Dziale Kwestury

– pełny wymiar czasu pracy

– podstawowy system czasu pracy

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • CV i list motywacyjny;
  • dokument potwierdzający wykształcenie (kopia)
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie i wiedzę (certyfikaty ukończenia kursów w zakresie rachunkowości) 

Do głównych zadań będzie należało:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych uczelni w oparciu o program finansowo-księgowy OPTIMA, w tym księgowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży i wyciągów bankowych; 
  • prowadzenie ewidencji kosztów w układzie rodzajowym i ich analiza;
  • prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków;
  • sporządzanie rejestru zakupu dla potrzeb VAT;
  •  przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych;
  • weryfikacja raportów bankowych i kasowych;
  • sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności i zobowiązań  Uczelni;
  • powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów;

 

 

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie średnie i co najmniej 8 letni staż pracy w obszarze finansów lub rachunkowości;  
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • znajomość Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych;
  • znajomość Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
  • praktyczna znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz przepisów podatkowych;
  • doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych;
  • umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność.

   

 Wymagania dodatkowe:

  • obsługa systemu Optima ERP;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • umiejętność komunikacji i współpracy;
  • zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji;
  • pakiet świadczeń socjalnych.
  • Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 25, Pałac Lubomirskich).
  • Termin składania dokumentów: do dnia 14 listopada 2025 r. (do godz. 15.00).
     O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.
  • Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
     nie podlegają rozpatrzeniu.
  • Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
     oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
  • Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine