Specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu
ul. Książąt Lubomirskich 6
37-700 Przemyśl
tel. 16 73 55 102
Oferta pracy na stanowisko – Specjalista ds. ekonomicznych
w Dziale Kwestury
– pełny wymiar czasu pracy
– podstawowy system czasu pracy
Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- CV i list motywacyjny;
- dokument potwierdzający wykształcenie (kopia)
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
- inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie i wiedzę (certyfikaty ukończenia kursów w zakresie rachunkowości)
Do głównych zadań będzie należało:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych uczelni w oparciu o program finansowo-księgowy OPTIMA, w tym księgowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży i wyciągów bankowych;
- prowadzenie ewidencji kosztów w układzie rodzajowym i ich analiza;
- prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków;
- sporządzanie rejestru zakupu dla potrzeb VAT;
- przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych;
- weryfikacja raportów bankowych i kasowych;
- sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności i zobowiązań Uczelni;
- powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów;
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie średnie i co najmniej 8 letni staż pracy w obszarze finansów lub rachunkowości;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- znajomość Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych;
- znajomość Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
- praktyczna znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz przepisów podatkowych;
- doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych;
- umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność.
Wymagania dodatkowe:
- obsługa systemu Optima ERP;
- odpowiedzialność za powierzone zadania;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność komunikacji i współpracy;
- zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji;
- pakiet świadczeń socjalnych.
- Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 25, Pałac Lubomirskich).
- Termin składania dokumentów: do dnia 14 listopada 2025 r. (do godz. 15.00).
O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu. - Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
nie podlegają rozpatrzeniu. - Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. - Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.