Specjalista ds. ekonomicznych w Dziale Kwestury
Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu
ul. Książąt Lubomirskich 6
37-700 Przemyśl
tel. 16 73 55 102
Oferta pracy na stanowisko – Specjalista ds. ekonomicznych
w Dziale Kwestury
– pełny wymiar czasu pracy
– podstawowy system czasu pracy
Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
• CV i list motywacyjny;
• dokument potwierdzający wykształcenie (kopia)
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
• inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie i wiedzę (certyfikaty ukończenia kursów w zakresie rachunkowości)
Do głównych zadań będzie należało:
• prowadzenie ksiąg rachunkowych uczelni w oparciu o program finansowo-księgowy OPTIMA, w tym księgowanie faktur zakupu, faktur sprzedaży i wyciągów bankowych;
• prowadzenie ewidencji kosztów w układzie rodzajowym i ich analiza;
• prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie rozrachunków;
• sporządzanie rejestru zakupu dla potrzeb VAT;
• przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów księgowych;
• weryfikacja raportów bankowych i kasowych;
• sprawowanie kontroli nad terminowym regulowaniem należności i zobowiązań Uczelni;
• powadzenie obsługi systemu bankowości elektronicznej na podstawie bankowej karty wzorów podpisów;
Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie i co najmniej 8 letni staż pracy w obszarze finansów lub rachunkowości;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• znajomość Ustawy o rachunkowości oraz Ustawy o finansach publicznych;
• znajomość Ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych;
• praktyczna znajomość prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz przepisów podatkowych;
• doświadczenie w obsłudze programów finansowo-księgowych;
• umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i sumienność.
Wymagania dodatkowe:
• obsługa systemu Optima ERP;
• odpowiedzialność za powierzone zadania;
• umiejętność pracy pod presją czasu;
• umiejętność komunikacji i współpracy;
• zaangażowanie i inicjatywa własna w działaniu.
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• możliwość rozwoju oraz podnoszenia swoich kwalifikacji;
• pakiet świadczeń socjalnych.
1. Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 31, Pałac Lubomirskich).
2. Termin składania dokumentów: do dnia 14 listopada 2025 r. (do godz. 15.00).
O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.
3. Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
nie podlegają rozpatrzeniu.
4. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
5. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.