Specjalista ds. informatyki w Biurze ds. nauczania zdalnego

Oferta pracy na stanowisko –
Specjalista ds. informatyki w Biurze ds. nauczania zdalnego

  • pełny wymiar czasu pracy
  • podstawowy system czasu pracy

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • CV i list motywacyjny;
  • dokument potwierdzający wykształcenie (kopia);
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
  • w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”;
  • inne dokumenty potwierdzające posiadane umiejętności, doświadczenie (kopie).

Do głównych zadań będzie należało:

  • wsparcie techniczne i sprzętowe dla wykładowców przy realizacji zajęć on-line, w tym dbanie o dostępność i prawidłowe działanie sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia zajęć zdalnych (np. kamer, mikrofonów, oprogramowania).
  • pomoc wykładowcom w przygotowaniu materiałów online, kursów offline oraz w opracowaniu kursów e-learningowych
  • nagrywanie kursów offline do zamieszczania na platformie,
  • współpraca z kadrą zarządzającą instytutów i pracownikami Działu Organizacji Kształcenia w związku z tworzeniem harmonogramu zajęć zdalnych na poszczególnych kierunkach,
  • archiwizowanie kursów e-learningowych i materiałów opracowanych,
  • zamieszczanie nagranych wykładów online oraz kursów e-learningowych i materiałów na platformach,
  • przeprowadzenie instruktażu z wykorzystywania sprzętu do realizacji zajęć zdalnych,
  • kontrola realizacji zajęć zdalnych – w zakresie terminowości odbywania zajęć, zaangażowania wykładowcy w proces tworzenia kontentów e-learningowych, sprawozdawczość,
  • wsparcie w zakresie przeprowadzania egzaminów i zaliczeń w formie zdalne,

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne z obszaru IT lub pokrewnego,
  • min. 2-letnie doświadczenie w zakresie wykorzystywania i administrowania systemów elearningowych, w zakresie obróbki materiałów multimedialnych, przygotowywania aktywnych elementów e-learningu,
  • sprawnie poruszanie się w cyfrowym środowisku platform edukacyjnych (tj. Moodle, Testportal, EduPortal) jako narzędzi integrujących informacje o prowadzonych zajęciach oraz bezpiecznej publikacji materiałów edukacyjnych, zbierania prac studentów, przeprowadzania testów, komunikacji w ramach forum i.in.
  • wysokie kompetencje w zakresie przygotowania i publikowania dokumentów multimedialnych spełniających zasady i wymogi dostępności cyfrowej oraz dostępności komunikacyjno-informacyjnej (m.in. wyposażanie materiałów w transkrypcję).

Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność konfigurowania i wspierania użytkowników w obsłudze narzędzi wideokonferencyjnych typu MS Teams, Zoom, Google Meet,
  • umiejętność dokonywania szybkiej diagnozy i rozwiązywania typowych problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników (np. problemy z logowaniem, dostępem do kursów, działaniem mikrofonu).
  • umiejętność jasnego przekazywania informacji i chęć niesienia pomocy,
  • cierpliwość i empatia w kontakcie z osobami o niższym poziomie zaawansowania technologicznego,
  • bardzo dobra organizacja pracy i terminowość w związku z zarządzaniem wieloma zgłoszeniami i zadaniami jednocześnie, często pod presją terminów sesji egzaminacyjnych czy rozpoczęcia semestru,
  • samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań,
  • skrupulatność i dokładność,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • odporność na stres,
  • wysoka kultura osobista.

Oferujemy:

  • pracę w przyjaznym, kreatywnym zespole,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • dostęp do nowoczesnych narzędzi i szkoleń,
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

Oferty z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętych kopertach z adnotacją na kopercie „Oferta pracy” lub przesłać na adres: Rektorat – Państwowa Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, (pokój nr 31, Pałac Lubomirskich).

  1. Termin składania dokumentów: do dnia 16.12.2025 r. (do godz. 15.00).
    O terminie zgłoszenia decyduje data doręczenia oferty do Rektoratu.
  2. Zgłoszenia niespełniające warunków formalnych oraz przekazane po terminie
    nie podlegają rozpatrzeniu.
  3. Uczelnia zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami
    oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
  4. Uczelnia zastrzega sobie prawo nierozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.

Do pobrania

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine