Komunikacja 360: Biznes, IT, Języki Obce
SPRAWDŹ, CO PRZYGOTOWALIŚMY W PROGRAMIE STUDIÓW!
NOWOŚĆ! Od roku 2024/2025!*
*po uzyskaniu zgody Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Studia licencjackie – 6 semestrów (3 lata)
Studia stacjonarne
Profil praktyczny
Specjalności (do wyboru):
Informatyczne narzędzia komunikacji i zarządzania
Skuteczna komunikacja i zarządzanie informacją
Języki obce w biznesie i komunikacji
To kierunek mocno osadzony w realiach współczesnego świata i potrzebach rynku pracy. Specjalistyczny i wszechstronny jednocześnie. Otwierający drzwi wielu branży na gruncie krajowym i zagranicznym. Nowoczesny!
Dla kogo?
Program kierunku został pomyślany tak, aby spełnić oczekiwania osób świadomych siły Internetu i nowoczesnej komunikacji, zarówno humanistów, jak i miłośników narzędzi informatycznych, z wykorzystaniem różnych narzędzi i języków obcych.
Co po studiach?
Jego absolwenci z powodzeniem znajdą zatrudnienie w działach komunikacji i PR w różnych branżach, firmach technologicznych i IT oraz organizacjach międzynarodowych i instytucjach rządowych. Będą wyjątkowo przygotowani do pracy w międzynarodowych środowiskach, wymagających nie tylko umiejętności technologicznych i komunikacyjnych, ale także zaawansowanych kompetencji językowych.
Absolwenci znajdą pracę w działach komunikacji i PR, firmach technologicznych, organizacjach międzynarodowych oraz instytucjach rządowych. Będą gotowi do pracy w środowisku wymagającym umiejętności skutecznej komunikacji, zarządzania informacją, również w języku angielskim oraz wykorzystania narzędzi Informatycznych.
Przed absolwentem „Komunikacji 360” stoją otworem…
działy PR i komunikacji korporacyjnej, działy marketingu, biura prasowe, media, agencje reklamowe, wydawnictwa, międzynarodowe firmy, organizacje zajmujące się analizą danych i badaniami rynku, agencje tłumaczeniowe i lokalizacyjne, turystyka, hotelarstwo i wiele innych.
Czego się nauczysz? Przykładowe zagadnienia:
Reklama, social media, komunikacja wirtualna, autoprezentacja w biznesie, marketing, wizerunek marki, savoir vivre, zarządzanie informacją, język angielski w IT, branding, komunikacja międzykulturowa, menedżer w organizacji, kreowanie wizerunku, technologie mobilne, etyka biznesu i wiele innych.