Regulamin płatności elektronicznych

Regulamin płatności elektronicznych za opłaty rekrutacyjne uiszczane w ramach postępowania rekrutacyjnego na Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu

§ 1

Niniejszy regulamin określa zasady realizacji płatności elektronicznych uiszczanych przez Kandydatów za opłaty rekrutacyjne w ramach postępowania rekrutacyjnego na studia prowadzone na Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu za pośrednictwem

portalu https://e-rekrutacja.pansp.pl/

§ 2

  1. Uczelnia – Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, NIP: 795-22-13-669, REGON: 651431983.

  2. Kandydat – osoba, która dokonała rejestracji, jako kandydat na studia za pośrednictwem portalu https://e-rekrutacja.pansp.pl/

  3. Kanał Płatności – płatności on-line realizowane przez PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe

Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068, występująca pod nazwą handlową: przelewy24.pl.

§ 3

Do realizacji płatności elektronicznej konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz zainstalowana przeglądarka internetowa (ze względów bezpieczeństwa zalecana jest aktualizacja do najnowszej wersji).

§ 4

Uczelnia w ramach postępowania rekrutacyjnego na studia dopuszcza formy płatności elektronicznej dostępne za pośrednictwem Kanału Płatności, a w szczególności BLIK, przelewy automatyczne.

§ 5

  1. Reklamacje dot. płatności elektronicznych należy kierować pisemnie na adres siedziby Uczelni lub drogą elektroniczną na adres: e-rekrutacja.pansp.pl/.

  2. Reklamację wnosi się w terminie 14 dni wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.

  3. Uczelnia, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Kandydata rozstrzygnie reklamację i udzieli odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia wniesionej reklamacji.

 

 

§ 6

  1. Administratorem danych osobowych osób korzystających z usługi płatności elektronicznych jest Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, z siedzibą przy ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl.

  2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi płatności elektronicznych tytułem wniesienia opłaty rekrutacyjnej przez Kandydata.

  3. W związku ze świadczeniem usług płatniczych udostępnianych na portalu rekrutacyjnym https://e-rekrutacja.pansp.pl/, Uczelnia udostępnia dane osobowe Kandydata (w zakresie adres e-mail) spółce PayPro S.A. – dostawcy Kanału Płatności.

  4. Uczelnia przetwarza dane osobowe z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).

  5. Więcej o tym jak przetwarzamy dane osobowe Kandydata dowiesz się z naszej POLITYKA PRYWATNOŚCI.

  6. Oraz klauzuli informacyjnej dla Kandydata https://pansp.pl/wp-content/uploads/2019/06/KANDYDACI-NA-STUDIA.pdf.

§ 7

Zasady i terminy wnoszenia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia oraz warunki i tryb zwrotu wniesionej opłaty określa stosowne zarządzenie Rektora Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu, wydawane na każdy semestr danego roku akademickiego. Zarządzenie dostępne jest na portalu rekrutacyjnym https://e-rekrutacja.pansp.pl// w zakładce „Rekrutacja > Opłata rekrutacyjna”.

 

Logo PWSW
EnglishPolandUkraine