Regulamin płatności elektronicznych
Regulamin płatności elektronicznych za opłaty rekrutacyjne uiszczane w ramach postępowania rekrutacyjnego na Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
§ 1
Niniejszy regulamin określa zasady realizacji płatności elektronicznych uiszczanych przez Kandydatów za opłaty rekrutacyjne w ramach postępowania rekrutacyjnego na studia prowadzone na Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu za pośrednictwem
portalu https://e-rekrutacja.pansp.pl/
§ 2
Uczelnia – Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl, NIP: 795-22-13-669, REGON: 651431983.
Kandydat – osoba, która dokonała rejestracji, jako kandydat na studia za pośrednictwem portalu https://e-rekrutacja.pansp.pl/
Kanał Płatności – płatności on-line realizowane przez PayPro Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu przy ul. Pastelowej 8, 60-198 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe
Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, REGON 301345068, występująca pod nazwą handlową: przelewy24.pl.
§ 3
Do realizacji płatności elektronicznej konieczny jest dostęp do sieci Internet oraz zainstalowana przeglądarka internetowa (ze względów bezpieczeństwa zalecana jest aktualizacja do najnowszej wersji).
§ 4
Uczelnia w ramach postępowania rekrutacyjnego na studia dopuszcza formy płatności elektronicznej dostępne za pośrednictwem Kanału Płatności, a w szczególności BLIK, przelewy automatyczne.
§ 5
Reklamacje dot. płatności elektronicznych należy kierować pisemnie na adres siedziby Uczelni lub drogą elektroniczną na adres: e-rekrutacja.pansp.pl/.
Reklamację wnosi się w terminie 14 dni wystąpienia zdarzenia stanowiącego podstawę reklamacji.
Uczelnia, w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji od Kandydata rozstrzygnie reklamację i udzieli odpowiedzi w przedmiocie uwzględnienia bądź nieuwzględnienia wniesionej reklamacji.
§ 6
Administratorem danych osobowych osób korzystających z usługi płatności elektronicznych jest Akademia Nauk Stosowanych w Przemyślu, z siedzibą przy ul. Książąt Lubomirskich 6, 37-700 Przemyśl.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu obsługi płatności elektronicznych tytułem wniesienia opłaty rekrutacyjnej przez Kandydata.
W związku ze świadczeniem usług płatniczych udostępnianych na portalu rekrutacyjnym https://e-rekrutacja.pansp.pl/, Uczelnia udostępnia dane osobowe Kandydata (w zakresie adres e-mail) spółce PayPro S.A. – dostawcy Kanału Płatności.
Uczelnia przetwarza dane osobowe z poszanowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, w tym Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
Więcej o tym jak przetwarzamy dane osobowe Kandydata dowiesz się z naszej POLITYKA PRYWATNOŚCI.
Oraz klauzuli informacyjnej dla Kandydata https://pansp.pl/wp-content/uploads/2019/06/KANDYDACI-NA-STUDIA.pdf.
§ 7
Zasady i terminy wnoszenia opłaty za przeprowadzenie rekrutacji na studia oraz warunki i tryb zwrotu wniesionej opłaty określa stosowne zarządzenie Rektora Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu, wydawane na każdy semestr danego roku akademickiego. Zarządzenie dostępne jest na portalu rekrutacyjnym https://e-rekrutacja.pansp.pl// w zakładce „Rekrutacja > Opłata rekrutacyjna”.