Zarządzenia Rektora
Aktualne Zarządzenia Rektora PANS zamieszczane są na stronie BIP PANS
Do pobrania
- Zarządzenie nr 1 z 08.01.2019 r. zm. Regulaminu Organizacyjnego
- Zarządzenie nr 2 z 14.01.2019 r. powołanie Rzecznika Dyscyplinarnego ds. Nauczycieli
- Zarządzenie nr 3 z 14.01.2019 r. zm. Uczelniana Komisja Socjalna
- Zarządzenie nr 4 z 22.01.2019 r. pełnomocnictwo do doręczeń
- Zarządzenie nr 5 z 23.01.2019 r. zm. kom. brakowanie dokumentacji
- Zarządzenie nr 6 z 23.01.2019 r. pracownicy odpowiedzialni materialnie
- Zarządzenie nr 7 z 23.01.2019 r. zm. Uczel. Kom. Likwidacyjnej
- Zarządzenie nr 8 z 24.01.2019 r. karta obiegowa
- Zarządzenie nr 9 z 28.01.2019 r. zm. składu Rady Bibliotecznej
- Zarządzenie nr 10 z 30.01.2019 r. zm. w Uczelnianej Komisji Stypendialnej
- Zarządzenie nr 11 z 30.01.2019 r. pomoc materialna sem. letni
- Zarządzenie nr 12 z 04.02.2019 r. zmiana JKds.JK w ISM.
- Zarządzenie nr 13 z 08.02.2019 r. ocena nauczyciela akademickiego
- Zarządzenie nr 14 z 08.02.2019 r. protokół konsultacji z otoczeniem zew.
- Zarządzenie nr 15 z 20.02.2019 r. zmiana w składzie UZ ds. JK
- Zarządzenie nr 16 z 25.02.2019 r. Erasmu rekrutacja na wyjazdy
- Zarządzenie nr 17 z 28.02.2019 r. regulamin imprez masowych
- Zarządzenie nr 18 z 28.02.2019 r. w sprawie zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków kształcenia
- Zarządzenie nr 19 z 11.03.2019 r. oświadczenie lustracyjne
- Zarządzenie nr 20 z 11.03.2019 r. rekrutacja Erasmus
- Zarządzenie nr 21 z 11.03.2019 r. wyjazdy na zagraniczne praktyki
- Zarządzenie nr 22 z 11.03.2019 r. rekrutacja Erasmus 2019_20
- Zarządzenie nr 23 z 18.03.2019 r. zasady wynagradzania pracowników
- Zarządzenie nr 24 z 26.03.2019 r. zespół redakcyjny BIP
- Zarządzenie nr 25 z 27.03.2019 r. projektowanie programów studiów
- Zarządzenie nr 26 z 15.04.2019 r. komisja ds. świadczeń habilitacyjnych
- Zarządzenie nr 27 z 26.04.2019 r. komitet redakcyjny
- Zarządzenie nr 28 z 07.05.2019 r. obowiązki związane z rekrutacją
- Zarządzenie nr 29 z 07.05.2019 r. odwoływanie zajęć
- Zarządzenie nr 30 z 13.05.2019 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty rekrutacyjnej
- Zarządzenie nr 31 z 17.05.2019 r. zespół ds. monitorowania wymagań w zakresie BHP
- Zarządzenie nr 32 z 17.05.2019 r. w sprawie wydawania legitymacji służbowych
- Zarządzenie nr 33 z 27.05.2019 r. Regulamin dot. zamówień publicznych
- Zarządzenie nr 34 z 28.05.2019 r. powołanie komisji przetargowej
- Zarządzenie nr 35 z 31.05.2019 r. opłaty za miejsce w Domu Studenta
- Zarządzenie nr 36 z 31.05.2019 r. instytutowe komisje rekrutacyjne
- Zarządzenie nr 37 z 31.05.2019 r. badania lekarskie dla kandydatów i studentów
- Zarządzenie nr 38 z 31.05.2019 r. organizacja roku akademickiego (1)
- Zarządzenie nr 39 z 31.05.2019 r. opłaty za usługi edukacyjne
- Zarządzenie nr 40 z 12.06.2019 r. skrócenie czasu pracy
- Zarządzenie nr 41 z 12.06.2019 r. komisja ds. świadczeń habilitacyjnych
- Zarządzenie nr 42 z 12.06.2019 r. zm. składu Kom. oceniających
- Zarządzenie nr 43 z 18.06.2019 r. rekrutacja Erasmus
- Zarządzenie nr 44 z 19.06.2019 r. zm. zarządzenia nr 36
- Zarządzenie nr 45 z 25.06.2019 r. wykonywanie prac na otwartej przestrzeni
- Zarządzenie nr 46 z 25.06.2019 r. skrócenie czasu pracy
- Zarządzenie nr 47 z 01.07.2019 r. Uczelniana Komisja ds. Zakwaterowania
- Zarządzenie nr 48 z 01.07.2019 r. czas pracy
- Zarządzenie nr 49 z 12.07.2019 r. w sprawie zmiany do zarządzenia nr 36
- Zarządzenie nr 50 z 16.07.2019 r. komisja ds. studentów niepełnosprawnych
- Zarządzenie nr 51 z 17.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursów w ISC
- Zarządzenie nr 52 z 18.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursów w ISM
- Zarządzenie nr 53 z 18.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkurs w IHM
- Zarządzenie nr 54 z 18.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko lektora
- Zarządzenie nr 55 z 18.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursów w INT
- Zarządzenie nr 56 z 19.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursów w INT_BPŻ
- Zarządzenie nr 57 z 22.07.2019 r. w sprawie działań antymobbingowych
- Zarządzenie nr 58 z 26.07.2019 r. w sprawie programów komputerowych w Dziale Kwestury
- Zarządzenie nr 59 z 29.07.2019 r. w sprawie ogłoszenia konkursu w INT
- Zarządzenie nr 60 z 29.07.2019 r. w sprawie czasu pracy
- Zarządzenie nr 61 z 31.07.2019 r. Erasmus rekrutacja KA 107
- Zarządzenie nr 62 z 31.07.2019 r. Erasmus rekrutacja KA 103
- Zarządzenie nr 63 z 1.08.2019 r. w sprawie rekrutacji uzupełniającej
- Zarządzenie nr 64 z 05.08.2019 r. w sprawie konkursów na kierunek pielęgniarstwo
- Zarządzenie nr 65 z 05.08.2019 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
- Zarządzenie nr 66 z 20.08.2019 r. w sprawie likwidacji pieczątek
- Zarządzenie nr 67 z 30.08.2019 r. w sprawie czasu pracy
- Zarządzenie nr 68 z 02.09.20189 r. w sprawie zakupu okularów
- Zarządzenie nr 69 z 02.09.2019 r. Regulamin rekrutacji kadry - DRW projekt
- Zarządzenie nr 70 z 02.09.2019 r Regulamin rekrutacji studentów - DRW projekt
- Zarządzenie nr 71 z 02.09.2019 r. Regulamin rekrutacji kadry - DRW zadanie 6 i 7
- Zarządzenie nr 72 z 02.09.2019 r. Regulamin rekrutacji studentów - DRW
- Zarządzenie nr 73 z 02.09.2019 r. Regulamin opłat studia II stopnia
- Zarządzenie nr 74 z 02.09.2019 r. zmiana zarządzenia nr 36
- Zarządzenie nr 75 z 02.09.2019 r. powołanie kom. rekrutacyjnych II stopnia
- Zarządzenie nr 76 z 06.09.2019 r. Regulamin Świadczeń dla Studentów
- Zarządzenie nr 77 z 09.09.2019 r. Regulamin Pracy PANS w Przemyślu
- Zarządzenie nr 78 z 16.09.2019 r. Regulamin wynagradzania
- Zarządzenie nr 79 z 20.09.2019 r. Polityka rachunkowości
- Zarządzenie nr 80 z 23.09.2019 r. zasady rachunkowości _ środki UE
- Zarządzenie nr 81 z 27.09.2019 r. Erasmus rekrutacja 2019_2020
- Zarządzenie nr 82 z 01.10.2019 r. Regulamin Organizacyjny
- Zarządzenie nr 83 z 01.10.2019 liczebność grup
- Zarządzenie nr 84 z 01.10.2019 r. potwierdzanie obecności na zajęciach
- Zarządzenie nr 85 z 01.10.2019 r. pow. Kom. Kwalifikacyjnej styp. Rektora
- Zarządzenie nr 86 z 01.10.2019 r. pow. UKS
- Zarządzenie nr 87 z 01.10.2019 r. pow. Odwoł Kom. Stypendialnej
- Zarządzenie nr 88 z 01.10.2019 r. wzór oświadczenia ws. odpłatności za studia
- Zarządzenie nr 89 z 01.10.2019 r. powołanie IOD
- Zarządzenie nr 90 z 01.10.2019 r. wysokość świadczeń pomocy materialnej
- Zarządzenie nr 91 z 01.10.2019 r. sporządzanie dyplomów
- Zarządzenie nr 92 z 14.10.2019 r. powołanie Zakładowych Koordynatorów Erasmus
- Zarządzenie nr 93 z 14.10.2019 r. stypendium Rektora
- Zarządzenie nr 94 z 17.10.2019 r. powołanie Komisji Przetargowej
- Zarządzenie nr 95 z 17.10.2019 r. powołanie dyrektorów insytutów
- Zarządzenie nr 96 z 22.10.2019 r. powołanie Prorektora
- Zarządzenie nr 97 z 22.10.2019 r. zmiana zarządzenia nr 12 z 2018 r.
- Zarządzenie nr 98 z 22.10.2019 r. DRW powołanie Komisji Rekrutacyjnej
- Zarządzenie nr 99 z 22.10.2019 r. DRW
- Zarządzenie nr 100 z 22.10.2019 r. DRW powołanie kierunkowych koordyntorów
- Zarządzenie nr 101 z 22.10.2019 r. DRW komisja rekrutacyjna
- Zarządzenie nr 102 z 22.10.2019 r. DRW kierunkowy koordynator
- Zarządzenie nr 103 z 22.10.2019 r. DRW powołanie Zespołu ora Komitetu Sterującego
- Zarządzenie nr 104 z 25.10.2019 r. zasady wydawania aktów prawnych
- Zarządzenie nr 105 z 25.10.2019 r. karta obiegowa
- Zarządzenie nr 106 z 25.10.2019 r. zmiana zarządzenia nr 50
- Zarządzenie nr 107 z 25.10.2019 r. stypendyści NAWA
- Zarządzenie nr 108 z 30.10.2019 r. godziny rektorskie
- Zarządzenie nr 109 z 30.10.2019 r. Pełnomocnik Rektora ds. infrastruktury
- Zarządzenie nr 110 z 30.10.2019 r. uchylenie zarządzenia nr 91_2017
- Zarządzenie nr 111 z 12.11.2019 r. Instytutowa Komisja ds. Jakości Kształcenia
- Zarządzenie nr 112 z 15.11.2019 r. archiwizacja prac przejściowych
- Zarządzenie nr 113 z 15.11.2019 r. Kom. przetargowa_energia elektryczna
- Zarządzenie nr 114 z 18.11.2019 r. powołanie komisji Raport samooceny AW
- Zarządzenie nr 115 z 20.11.2019 r. Komisja Przetargowa
- Zarządzenie nr 116 z 20.11.2019 r. Kom. odbioru_Roboty budowlane
- Zarządzenie nr 117 z 22.11.2019 r. zmiana zarządzenia nr 86 z 2019 r.
- Zarządzenie nr 118 z 29.11.2019 r. powołanie Komisji Odbioru
- Zarządzenie nr 119 z 2.12.2019 r. Regulamin dot. wsparcia stud. niepełnosprawnych
- Zarządzenie nr 120 z 2.12.2019 r. godz. przyjmowania interesantów DKW i DKA
- Zarządzenie nr 121 z 2.12.2019 r. godziny nadliczbowe
- Zarządzenie nr 122 z 2.12.2019 r. nowy wniosek urlopowy
- Zarządzenie nr 123 z 3.12.2019 r. Regulamin wyłaniania najlepszych absolwentów
- Zarządzenie nr 124 z 6.12.2019 r. inwentaryzacja środków pieniężnych
- Zarządzenie nr 125 z 6.12.2019 r. prace bilansowe
- Zarządzenie nr 126 z 12.12.2019 r. Komisja Odbioru
- Zarządzenie nr 127 z 12.12.2019 r. Komisja ds. wyłaniania najlepszych absolwentów
- Zarządzenie nr 128 z 16.12.2019 r. zmiana do Regulaminu wynagradzania
- Zarządzenie nr 129 z 17.12.2019 r. konkurs instruktor
- Zarządzenie nr 130 z 17.12.2019 r. konkurs lektor
- Zarządzenie nr 131 z 17.12.2019 r. konkurs adiunkt
- Zarządzenie nr 132 z 20.12.2019 r. zm. w Regulaminie udzielania zamówień publicznych
- Zarządzenie nr 133 z 30.12.2019 r. Regulamin Samorządu Stud.
- Zarządzenie nr 1 z 16.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 2 z 18.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 3 z 18.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 4 z 22 .01.2018 r.
- Zarządzenie nr 5 z 22.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 6 z 22.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 7 z 26.01.2018 r.
- Zarządzenie nr 8 z 7.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 9 z 9.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 10 z 15.04.2018 r.
- Zarządzenie nr 11 z 15.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 12 z 15.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 13 z 16.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 14 z 19.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 15 z 19.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 16 z 19.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 17 z 19.02.2018 r.
- Zarządzenie nr 18 z 07.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 19 z 7.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 20 z 7.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 21 z 7.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 22 z 12.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 23 z 12.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 24 z 12.03.32018 r.
- Zarządzenie nr 25 z 21.03.2018 r.
- Zarządzenie nr 26 z 16.04.2018 r.
- Zarządzenie nr 27 z 18.04.2018 r.
- Zarządzenie nr 28 z 18.04.2018 r.
- Zarządzenie nr 29 z 24.04.2018 r.
- Zarządzenie nr 30 z 07.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 31 z 07.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 32 z 07.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 32 A z 15.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 33 z 22.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 34 z 22.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 35 z 23.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 36 z 23.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 37 z 28.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 38 z 30.05.2018 r.
- Zarządzenie nr 39 z 04.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 40 z 05.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 41 z 05.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 42 z 05.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 43 z 06.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 44 z 06.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 45 z 06.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 46 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 47 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 48 z 07.06.20018 r.
- Zarządzenie nr 49 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 50 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 51 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 52 z 07.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 53 z 25.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 54 z 28.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 55 z 28.06.2018 r.
- Zarządzenie nr 56 z 06.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 57 z 16.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 58 z 16.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 59 z 16.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 60 z 16.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 61 z 16.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 62 z 17.07.2018 r.
- Zarządzenie nr 63 z 13.08.2018 r.
- Zarządzenie nr 64 z 13.08.2018 r.
- Zarządzenie nr 65 z 23.08.2018 r.
- Zarządzenie nr 65 A z 24.08.2018 r.
- Zarządzenie nr 66 z 29.08.2018 r.
- Zarządzenia-rektora-2017
- Zarządzenia rektora 2016
- Zarządzenie nr 67 z 30.08.2018 r. monitoring wizyjny
- Zarządzenie nr 68 z 30.08.2018 r. Regulamin - pokoje gościnne
- Zarządzenie nr 69 z 31.08.2018 r. Regulamin - wynajmu sal i auli
- Zarządzenie nr 70 z 05.09.2018 r. konkurs INT
- Zarządzenie nr 71 z 12.09.2018 r.konkurs IHT
- Zarządzenie nr 72 z 24.09.2018 r. zm. Komisji ds. zakwaterowania
- Zarządzenie nr 73 z 24.09.2018 r. karta obiegowa
- Zarządzenie nr 74 z 24.09.2018 r. lektoraty języków nowożytnych
- Zarządzenie nr 75 z 24.09.2018 r. minimum kadrowe
- Zarządzenie nr 76 z 24.09.2018 r. szkolenie stanowiskowe
- Zarządzenie nr 77 z 24.09.2018 r. dodatkowe zajęcia dla obcokrajowców
- Zarządzenie nr 78 z 24.09.2018 r. liczebność grup
- Zarządzenie nr 79 z 24.09.2018 r. zmiana_ UKS_2018
- Zarządzenie nr 80 z 24.09.2018 r. zmiana_ reg.styp_2018
- Zarządzenie nr 81 z 27.09.2018 r. wzór tabeli obciążeń dydakt_
- Zarządzenie nr 82 z 28.09.2018 r. konkurs INT
- Zarządzenie nr 83 z 28.09.2018 r. noclegi DST
- Zarządzenie nr 84 z 28.09.2018 r. zmiana IKdsJK.
- Zarządzenie nr 85 z 01.10.2018 r. Erasmus +studenci
- Zarządzenie nr 86 z 02.10.2018 r. obowiązki koordynatora Erasmus+
- Zarządzenie nr 87 z 02.10.2018 r. zajęcia z WF
- Zarządzenie nr 88 z 02.10.2018 r. pierwsza pomoc
- Zarządzenie nr 89 z 15.10.2018 r. wyjazdy Erasmus
- Zarządzenie nr 90 z 16.10.2018 r. Erasmus +
- Zarządzenie nr 91 z 19.10.2018 r. dodatki funkcyjne.
- Zarządzenie nr 92 z 22.10.2018 r. zmiana UKS 2018
- Zarządzenie nr 93 z 25.10.2018 r. dzień rektorski
- Zarządzenie nr 94 z 31.10.2018 r. zamówienia publiczne
- Zarządzenie nr 95 z 31.10.2018 r. zmiana ZFŚS
- Zarządzenie nr 96 z 31.10.2018 r. zmiana składu UZds.JK
- Zarządzenie nr 97 z 31.10.2018 r. komisja ds. pożyczek i kredytów studenckich
- Zarządzenie nr 98 z 06.11.2018 r. konkurs INT
- Zarządzenie nr 99 z 06.11.2018 r. konkurs INT
- Zarządzenie nr 100 z 06.11.2018 r. oświadczenia o dziedzinie i dyscyplinie naukowej
- Zarządzenie nr 101 z 06.11.2018 r. oświadczenia dot. doświadczenia zawodowego
- Zarządzenie nr 101A z 23. 11.2018 r. pow. Zespołu ds. Pielęgniarstwa (2)
- Zarządzenie nr 102 z 07.11.2018 r. zniżki w opłatach za pokoje gościnne
- Zarządzenie nr 103 z 20.11.2018 r. zm. wycena publikacji
- Zarządzenie nr 104 z 20.11.2018 r. zm. koordynator Erasmus ISM
- Zarządzenie nr 105 z 23.11.2018 r. Komisja Likwidacyjna
- Zarządzenie nr 105A z 23. 11.2018 r. pow. Komisji Programowej ds. Pielęgniarstwa (1)
- Zarządzenie nr 106 z 03.12.2018 r. zmiana w Inst. Komisja w INT
- Zarządzenie nr 107 z 05.12.2018 r. zm. Regulamin Org. Admin.
- Zarządzenie nr 108 z 12.12.2018 r. zm. koordynatora IHT
- Zarządzenie nr 109 z 17.12.2018 r. konkurs w IHM
- Zarządzenie nr 110 z 17.12.2018 r. konkurs w ISC
- Zarządzenie nr 111 z 21.12.2018 r. powołanie kierownika UTW
- Zarządzenie nr 112 z 21.12.2018 r. inwentaryzacja kasy
- Zarządzenie nr 113 z 21.12.2018 r. prace bilansowe
- Zarządzenie nr 114 z 21.12.2018 r. ankietyzacja praktyk
- Zarządzenie nr 115 z 21.12.2018 r. listy obecności
- Zarządzenie nr 116 z 21.12.2018 r. ocena prac dyplomowych
- Zarządzenie nr 117 z 21.12.2018 r. pobieranie zaliczek
- Zarządzenie nr 118 z 31.12.2018 r. koszty uzyskania przychodów